mhm Merhaba hamisler öncelikle Nasılsıniz ? . Şu an 36 haftalik olduk şu an doğum ne şekil olacak bilmiyorum doktor bu haftadan sonra söyleyecek bende bilemedim hani hemen süt gelmezse mama bulunsun yanımızda ama hangi mama dan alacağım aptamil mi , Evovil mi , SMA mi ? Alaniniz arastiraniz var mı ? Bu konuda bana yardımcı olabilir Misiniz
Nilemyus mhm ben ilk oğlumda bir dönem sütüm azdı aptamil kullandım. Sma da aldım bir kutu kullandım. Hamilelik döneminde bebek mağazasında çalıştım. Tüm mama çeşitlerini sattım. Müşteriler en çok Sma yı tercih ediyorlardı. Bebekler daha severek içiyor. Tadı diğerlerinden çok çok daha güzel. Aptamil tahıl kokuyor SMA tatlı süt kokuyor.
Elif4334 mhm mamaların hepsi aynı içerik olarak sadece oranları farklı o kadar biz aptamil kullanıyoruz
ElifKarata Eebbrruu aptamil dışındakileri ilk defa duydum canm ama çevremde ne kadar arkadaşım varsa hepsi aptamil kullandı
BeyzaGnaydn Ben oglumda sma kullandim, coookk guzel bi mamaydı, oglumda hic gaz yapmadı ve guzel doyurdu, senelerin maması, biraz pahali ama deger, tabi ki herseyden once yettiğince ANNE SUTU😊
mhm BeyzaGnaydn Bende anne sütü taraftariyim ama işte yanında da bulunması lazım her ihtimale karşı şu an durum ne olacak bilmiyorum
BeyzaGnaydn Aptamil bebeklerde gaz yapabiliyor, cok sekerli ve bi ara icinde gdo bulunmustu. Ben sevmiyorum aptamili..
mhm Nilemyus SMA arkadaşım aldı güzel dedi ama kullanması daha ama araştırma yapmıştır o . Kardeşim Evovil kullanıyor iyi dedi ama içinde GDO şüphesi oluşmuş bi ara Evovil ile SMA aynı diyorlar hemen hemen gaz yapmıyormus. Aptamil çok önerilmiyor sanki
ElifKarata Eebbrruu aynen canm diğerlerinde bilindik markalardır ama bende dediğim gibi hep aptamili duydum çevremden
EsinKaraglle mhm bana doktorum hipp önerdi organik içerik olduğu için kendisi de oğlun da çok araştırarak onu kullanmış. Ben de ona güvenerek hipp aldım ama gerek kalmaz inşallah 🙏🏻😊