Minikjelibonum diyet döneminde her öğün 1 dilim tam buğday ekmeği abartmadan kahvaltı arada 1 meyve öğle yemeğinde evde ne piştiyse 8 yemek kaşığı suyundan koymadan ve 1 kepçe çorba ikindi ara öğünde çiğ kuruyemiş akşam yine öğle yemeği gibi gece 9 gibi de bir bardak süt şeklindeydi beslenme düzeni…
Fakat su an yine bildiğim gibi yiyorum çünkü çok düşüyor öyle 27 haftalık olduk 4,5 kilo aldım sadece iki oğlum da 13 kilo almıştım 37 haftada şeker falan da çıkmamıştı 😤