666 Güzel annelerimiz ankara şehir hastanesinde doğum yapanlarımız varmı nasıl benim çok az kaldı orda yapcam ama merak içindeyim
tbmn 666 Herkes olumlu şeyler söylüyor benim de az kaldı doğumuma 39+2 olduk bakalım göreceğiz inşallah 😀
2melek_annesii 666 Gülhane de yaptım canım cok cok memnun kaldım arkadasım yapmıstı sehir hastanesinde de serviste 1 2 dengesiz hemsire vardı ama genel olarak iyiydi diye anlatmıstı