momteacher Kızlar kullanan varsa link paylaşırmısınız? Hem evde hem dışarda rahat giyilebilir, yumşak,kalın bir tayt istiyorum
momteacher Nasippp nehirce_life lcw dqn bakıyorum kızlar ama tam anlaşılmıyor netten, aldığınjzın linkini atablrmisnz? Bide hangi beden aldınız kalıplar nasıl kilonuz kaç?
Ebru2403 momteacher bende wakiki den aldım 61 buçuk kiloyum L beden aldım iyi oldu bana son aylarda ne olur bilmiyorum ama şimdilik L beden oluyor
Nasippp momteacher https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3749006/644535 bunu aldım ben Xl aldım çok rahat valla bide normal olandan almıştım ama kadife olan daha esnek ve rahat normalde ne beden giyiyorsan onu al yada 1 üst al düğmelerden ayarlama yeri var zaten canım