Arkadaşlar bir kaç damla kahverengi lekelenme oldu. Miktarı az olan kanamalar dan korkmamak gerektiğini biliyorum ama yine de bir korku kapladı içimi. Çok az ara ara bel ara ara da karın ağrım oluyor. Acaba ters bir durum mu var yoksa bugün pek istirahat edemedim o yüzden mi olmuştur