Esraadli Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim biraz önce kırmızı kanamam oldu çok korkuyorum. Başına gelen var mı ?
halitefe Esraadli doktora gitmeniz gerekiyor gebelikte her türlü lekelenme tehlikeli düşük belirtisi olabilir acile giderseniz iğne yaparlar
Fatmamuduk Esraadli kuzum hemen bir acile git ya da doktorunla iletişime geç, kanamanın hiç bir türlüsü normal değildir
Esraadli Doktorumu aradım kanama devam ederse acile git dedi. Şuan durmuş ama bilmiyorum inşşallah önemli bir şey yoktur