Dilek_erduann Kızlar 5 haftalık hamileyim 3. Hamileliğim ve göğsümün biri çok agriyo sızlıyor böyle değişik ya sanki içinde çakmak yakmışlar gibi yanıyo resmen neden olabilir var mı başına gelen ilk zamanlarda olması normal mi ???
Kaderimm Dilek_erduann bende aynı durumdayım cnm ilk haftalarda hassasiyet ve ateş biraz fazla oluyor şuan 12 haylen daha ara ara agirir iç camasiri kullanmıyorum okadar rahatsız oluyorum