ipekmommmm Devlette 3 kere normal doğum yaptım özel gibiydi canım tek odada zaten yatış yapılıyor suni sancı veriyolar açılman oldumu doğum başladımi yattığın yatağı doğum masasi ayarına alıyorlar yani kalkıp başka bi odada doğum yapmadım o konuda hiç problemim olmadı😊 doğumdan sonra normal odada yinede tektim.. ozamanlar pandemide yoktu şimdi daha dikkatlidirler diye düşünüyorum 4. Hamileliğim ve doğuma 13 gün kaldı nasipse bundada devlette yapicam canim😊