Muazzez37 Nasıl oldu anlamadım ayağım bianda kaydı ama çok şükür bebeğim hareketli bi sıkıntı yok ama içim içimi yiyo boşunamı evham yapıyorum ?
Minisannesi2904 Muazzez37 sırt üstü sert bir şekilde düşmediysen eğer korkma İnşallah rabbimin izniyle birşey olmaz hareketlerini kontrol et olmadı bir kontrole git cnm
halitefe Muazzez37 sen bi hastaneye git canım kanaman falan olmaz anlayamazsın Allah korusun tedbirini al
Seherkaraca Muazzez37 bende banyoda kayıp düşmüştüm canım. Bebek hareketlerini kontrol ettim gitmedim doktora çok şükür iyiyiz. Hareketlerini takip et bişey olmaz inşallah
ilknr_ylmz94 Bende 29.haftamda düştüm bir gün hastanede yattım bişey olmadı çok şükür 24 saat çok önemli Allah korusun bebek plasentadan ayrılabiliyormuş hareketlerini takip edin azalırsa hastaneye gidin
Muazzez37 Minisannesi2904 sırt üstü düşmedim canm gercekten Allah korudu oturur pozisyonda carptım ayagım falan acidı ama inan ol okadar saniyeliktiki nasıl düştüğümü vs. Hatırlamıyorum 🥺 korkuyorum afedersiniz eşimede söyliyemedim kızar çünki tekken girme diyodu hep 😔 ama bi skntı olursa mecbur söyliycem ve gitcem
Muazzez37 Seherkaraca amiin insallah canm sen kac haftaliktın insan bisey olurda ya anlamazsam diye korkuyo 😔