uykusuz1parol Merhaba hanımlar test sonucum çıkmis ama yorumlayan bile var mi bunu PAPP-A:1.48 Beta hCG:21.3
Bmom uykusuz1parol benim degerlerde böyleydi canım grafiği bilmiyorum ama doktor normal demişti hatta burdan bir kaç arkadaş free b HCG ye göre cinsiyeti bile söylemişti 🤭
uykusuz1parol Mervemelih onun nerden bulacagim o da benim sonuclarimla birlikte mi cikiyor e nabizdan sadece bunlari gorebiliyorum
Bmom uykusuz1parol 1.9 papp 18.5 free b hcg ydi tablo e nabizda gözükmüyor doktorunu arayıp sorabilirsin bı sonraki randevuda sonucu vermişti tablo olarak ama normaldi
Ikicocukannesi32 uykusuz1parol inanmayin buna 😀 kızımın 28 do Simdi erkek olacak onunda 26 yani 50 uzeri olursa kiz asagisi olursa erkek diyerek yorumluyorlar
uykusuz1parol Bmom Yakınmış yine değerler insanin ici birazda olsa rahatliyor teşekkür ederim Allah razi olsun🥰
Bmom Kedisever3535 ultrasonda ense kalınlığı ölçülüyor burun kemiğine bakılıyor daha sonra kan alınıyor özel laboratuvar da inceleniyor
Kedisever3535 Bmom bizden kan alınıyor dimi.. belki çok saçma ama kusura bakma. Demek sadece ultrason ve kan sağol canım
uykusuz1parol Bmom aaaa erkek olursa tahminim doğru çıkacaktır hep kız isterdim ilk idrar testimde pozitif gorunce erkek hissettim hala da sanki oyle olacak gibi geliyor 🙃🙃🙃
uykusuz1parol Ikicocukannesi32 😂😂Şu donemde insan doğry olmasa da mutlu oluyor ya birde sonuç için açtim ya post u gereksiz bi strese girdim o yüzden güzelde oldu muhabbetin buraya dönmesi🙃🙃
Ikicocukannesi32 uykusuz1parol kiz bende kiziminkini unutmustum degerini sonra e nabizdan bi bakayim dedim 50 nin uzeri olur diye dusunuyorfum bi baktim 50 alti
uykusuz1parol ikizgebe Bu çiktiysa o da cikmis oluyor mu yoksa o rapor un hazirlanmasi zaman aliyor mu acaba kusura bakmayin hic bilgim yok bu konuda