HafizeFatih Merhaba arkadaşlar ben 11+1 haftalık hamileyim doktora bi kaç gün önce gittim aylık olarak kontrollerr gidiyorum sonraki kontrolüm 28 ocak acaba o zaman cinsiyetini öğrenebilir miyiz?