Hamile kaldığımdan beri kasık ağırlarım oldu ilk bebeğim de de bu şekildeydi düşük oldu geçen hafta doktora gittim bebek için herşey normal idrar yollu enfeksiyonu olduğu için olabilir dedi 2 gün iyiysem 2 gün ağrım var pazartesi günü kontrolüm var ama çok tedirginim çünkü doktorum şehir dışında hemen gitme şansım da yok benim gibi enfeksiyondan yada bu haftalarda ağrısı olan oldumu acaba