Ayse123-- Kızlar 3-4 gün önce iğne yapıldı sancılarım oluyor erken doğum olmasın diye pruluton mu ne iğne tam bilmiyorum top gibi kalçamda mor var kızarık yer yaptı çok kaşınıyor sizde de böyle oldu mu 😔
Melike95 Ayse123-- ben 12. haftama kadar haftada 2 kere kullandım şişiyor top gibi ve kaşınıyor kullanmayı bırakalı 2 hafta oldu hala şiş üstüne oturmakta yatmakta sıkıntı oluyordu ilk hafta doktor krem vermişti yada alkolle ovala masaj yap avısı hafifler biraz
Mommmyyy İğneden sonra bir müddet daire şeklinde çok bastırmadan oyala ben doğuma kadar kullanacağım aylardır kullanıyorum
Ayse123-- Sağolun Kızlar deniycem hepsini ben de arada sancım oldukça yapıyorlar ama ilk defa böyle yaptı acaba alerji falan mı yaptı diye