Bugün doktor kontrolüm vardı 33+4 üm bu arada. Doktor bebeğin kafa yapısının normalinden biraz daha yuvarlak olduğunu ama yüksek ihtimalle yapısal bi durum sorun olacak bişey yok şuan için dedi. Aynı durumla karşılaşan var mı bi sorun oldu mu sonrasında ?