Peki saç kestirmek hakkında ne düşünüyosunuz sevgili anneler🤗 benim saçım küttü arkalar önlere göre biraz daha kısa. İyice uzadı ve kötü bi görüntü oluyo. Etraftan çok duydum saç kestirmek bebeğin ömrünü kısaltır falan diye. Aslında bana çok saçma hurafe geliyo bunlar. Benim saçımla bebeğimin kaderinin ne alakası var diye düşünüyorum. Alın yazısı bu Allah bilir 🤗 yani kestirip boyamak istiyorum bende kararsızım🙈