Normalde böyle karıncalanma şeklinde felan hissediyordum bugün galiba hıçrıklarıyla uyandım 2 3 here peş peşe çok hafif bir şekilde vurdu çok şaşırdım insan bir tuhaf oluyor şimdide net bir şekilde hissediyorum dolanıyor içeride Allahım ne güzel bir duyguymuş bu ya bu arada 21 +6 haftalığım hissetmiyorum diye acaba ben mi anlamıyorum diyordum şuan çok mutluyum varmı benim gibi geç hisseden 😂