İki aylık gebeyim ilk gebeligim çok bilgili değilim kasik bölgenin az biraz aşağısında bir şişlik hissediyorum sağ ve sol tarafında küçük top gibi sizde hissettiniz mi o şişliği bastırınca su dolu balon gibi hissediyorum o bebek mi tam bilmiyorum bebeksede neden iki ayrı tarafta şişlik var bebeğin kesesi çok mu uzun yani kasik bölgenin başından sonuna kadar mi uzunluğu bilen varmı