Arkadaşlar bugün doktora gittim kesemin 8 haftalık ama bebeğin 6 haftalık oldugunu söyledi ve kalbi atmadıgını hiç bi şekilde canlılık görmediğini gördüm haftaya kadar beklicez dedi bu durumu yaşayan varmı aranızda aşırı kötüyüm çok kötü boşluga düştüm 😢😢😢 lütfen dua edin haftaya duyulsun canlansın 🤲🏻😢❤️