Kızlar normal doğuma adapte olmuşken bugün doktorun yaptığı çatı muayenesi sonucu sezaryen olmam gerektiğini öğrendim kemiklerim çok basıkmış ve bebek tehlikeye girebilirmiş. Bu aralar yükselen tansiyonum da cabası. Haftaya çarşamba günü spinal anestezi ile sezaryen olacağım. Yanıma alacaklarım, sezaryen sonrası beslenme, yürüme, wc, emzirme vb konularda tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏 yardımlarınızı bekliyorum.
not: çantama hurma, kayısı, kahve, pet bardak, bitter çikolata koydum su ve kettle da götüreceğim.