Geçen sene kasım ayında 4-5 haftalık gebeliğimde dış gebelik yaşamıştım ve önce düşük iğnesi yarım saat sonra da vakumlu kürtaja almışlardı herşey normal geçmişti eve geldikten 5-6 gün sonra bir anda bende kanama açıldı acayip şekilde ve daha sonra da acayip derecede sancılarım ağrılarım olmuştu bir iki gün boyunca hayatımda öyle ağrı yaşamamıştım.. bu sene yine geçen ay gebe kalmışım ve yine aynı tüpten dış gebelik yaşadım şuanda yine evde düşüğün gerçekleşmesini bekliyorum bu kez kürtaja almadılar iğne yapıp eve gönderdiler
sorum şu ki geçen sene yaşadığım bu kanama ve ağrı normal miydi yoksa değil miydi 😔😔
birde yine aynı şeyleri yaşar mıyım korkuyorum 🥺🥺