Hanımlar Merhaba, 10 haftalık hamileyimm nasipse doktor temmuz sonu doğum diyor 🤗 Ama size bir kayınvalide sorusu da benden gelsin. Kayınvalidemler yurt dışında yaşıyor doğum zamanı tabi ki gelmeyi düşünüyorlar kayınvalidemle anlaşırım aramızda bir problem yok ama geldikleri zaman 1 ay kalıyorlar ayrıca evimde çok ufak doğumdan sonra da ben annemin benimle kalmasını istiyorum sonuç olarak yeni doğum yaptım kayınpederim varken rahat edemem yanlış mı düşünüyorum ya da bunu eşime nasıl söylemeliyim fikirlerinize ihtiyacım var 🙊🙉