anni-8 Kizlar, benim oğlumun bas bölgesi 3 hafta ilerde, karin cevresi 2 haafta önde, boyu da haftasiyla uyumlu. Peki hangisine göre dogum olacak 🙄
KubosM anni-8 Canım benim oğlumda 2 hafta önde gidiyor. bende aynı soruyu doktoruma sorduğumda adet tarihini baz alıyoruz demişti. Kilosu belli birşeyin üstünde olursa sezeryan demişti ama benim oğluş biraz aceleci bakalım 😅
Derinmaviozkn Son adet tarihinizin ilk gününe göre dogumunuz hesplanır ve gelişim süreci dogumu etkilemez canım bana oyle dedi doktorum gelişimi iyi olunca erken dogum olmuyormus dogum şeklini etkiler dedi sadece belirli bir kilo üzeri sezaryan öneriyorlar çünkü
anni-8 KubosM ay kıyamam, doğum ne zaman kuzum. Benim Şubat ortası ya da sonu inşallah :) benim oğlan da büyüdü iyice 😊😊
KubosM anni-8 Benim tam 40 hafta 5 şubatta doluyor ama canım nst sancılarım yüksek çıkıyor 😊 heran gelebilir diye beklemedeyiz Şubat ayıda erkek ayı gibi maşallah 😀🙂
Ltf3053 KubosM benim de 40 hafta 19 Şubat’ta doluyor oğluşum olacak 🤣🤣 karın çevresi bir hafta ileri dedi banada❤️
KubosM anni-8 Aynen canım az kaldı 30lu haftalardan sonra zaman hiç geçmiyor gibi geldi banada sanada öyle geldimi 😀 benim oğlan tosuncuk biraz seninki nasıl 😀
Ltf3053 KubosM olabilir bend aynı şeyi hissediyorum ama bakalım subat diyip ocakdada gelebilir inat edip martada doğabilir🤣