Peraaaa bende bugün kanama yaşadım ikizdi gebeliğim birisi 7+3 te kalbi durdu. Gebeliğin basından beri az kanama ve lekelenmem vardı. Bu 10 gün kesilmişti ve bugün hiç bişey yokken bir anca içimden bişey aktı hemen gidip baktım ve bildiğimiz duru kırmızı kan şok olduk. Hemen doktora gittim. Ve bebeğin kalp atışı var haraket ediyordu. Serum yedim ve çıkarken doktora söyledim kanamam hala var diye haftan küçük 10+6yım bişey yapamayız iğne ve ilaçı kullan dedi dinlen dedi. Ve kanamam hala var sanki adet oluyorum ya. Sizin geçti mi n’aptınız.