KkubraOz Merhaba 4.haftada bebeğimi öğrendim ben 5. Haftamda kanamalarım oldu ve düşük tehlikesi var dedi doktorum ve hemen progestan hem hap hem iğne yazdı kesenin etrafında büyük kanama kanalım olduğunu söyledi doktorum ve 5. Haftadan itibaren doktorum sadece wc dışında hep yatmamı söyledi şuan 10+5 deyim o zamandan bu zamana yatıyorum ve ara ara korkutucu kanamalarım ve pıhtılarım oldu ve her kanama sonrası doktoruma gittim hemen gidilmesi gerekli olduğu için en son pazartesi gittim ve kanama kanalımın artık küçücük kaldığını söyledi doktorum ama ben her seferinde bebeğime bişey oldu diye korktum üzüldüm ama hep dualar ettim hala yatıyorum ama inşallah tamamen risksiz olduğumuz zamanlar da gelecek inşallah niye bu kadar detaylı anlattım derseniz içinizi hep ferah tutun rabbim nasıl nasip ederse öyle olur rabbimin mucizesi hiç bitmiyor çok şükür her zaman da tüm hamile kadınlar için dua ederim rabbim hepimize sağlıkla sıhhatle bebeklerimizi kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻