KkubraOz Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim 1 er hafta arayla iki kez doktoruma gittim ultrasonda kese çevresinde kanama gördü ilk andan beri progesteron kullanıyorum. Bu durumu yaşayan var mı sonrasında bi sıkıntı olur mu yoksa zamanla kanama geçiyor mu?
Zezezemom Bende aynı şeyi yaşadım dinlen bol su iç ilaçlarını düzenli kullan hiç iş yapma meyvene süt içimine dikkat et geçti çok şükür inşallah seninki de geçer