RH38 Diyet yapmaya calisiyorum yinede duzelmiyor varmi benim gibi ayni durumda olan aclik 140 lari gördügü oluyo tokluk 63 lere düsebiliyor nasil normale dönecek
Mommy2b RH38 diyabet eğitimi aldınız mı kendi kendinize diyetle şeker düzeninizi daha çok bozmuşsunuz sanırım. Dahiliyeye yönlendirmedi mi doktor çünkü iniş çıkışı çok fazla.
RH38 Mommy2b dahiliye diyabet hemsiresi ve diyetisyenle ilerliyorum cnm onlarin verdigi programla devam ediyorum
Mommy2b RH38 anladım o zaman diyetisyeninizle öğün saatlerinizi tekrar gözden geçirmeniz gerekiyor olabilir açlığınız çok düşük gece öğünü artırılır yüksek ihtimalle 🌿