Busrakara61 aynısı benimde başıma geldi doktor 30. haftadan sonra geçeceğini tarama testlerinde risk olmadığı için ve diğer bulgular normal olduğu için parlaklığın bir anlamı olmadığını söyledi. Çok zor bi kaç gün geçirdim ama sonra düşündüm o benim bebeğim ve inançlarım doğrultusunda Allah neyi nasip ederse o başımın üstüne dedim. Henüz 27. Haftadayım ve bu durum hiç umrumda değil, o hareket ettikçe ne olursa olsun mutlu oluyorum. Tabi ki sağlıklı olsun ister gönül dualarım hep böyle ama aksi bi durum neyi değiştirir ki ? İçini ferah tut ve asla korkma çünkü sen üstüne nasıl gidersen o yöne yönelir herşey 🙏🏽 Hakkımızda hayırlısı olsun, Allah gücümüzün yeteceğini nasip etsin inşallah 🙏🏽🧡