Bu haftada çıkmasının sebebini bilemem ama benimde gebelik başladığı an çıkmıştı 5 lere gebelik boyunca ilaç kullandım düşürdüm epey ama benimde 35. Haftada arttı tekrar sebebini bilmiyorum hala. İlacın dozunu artırdım. Diyebileceğim 35. Haftadan sonra zekasını etkileyeceğini sanmıyorum zaten oluştu artık her şeyi. Doktorun dahiliye uzmanına yönlendirmiş olması lazım sizi bi dahiliyeye gözükün belki ilaç başlatır