Dünden bu yana kafama takıldı . Doktorum sezeryan günü verdı. Ama etrafımda tanıdıgım ıkı ebe bebegın kanalda olması bebegı sıkıntıya düşürür dediler. Doktora gıdıp hemen sezeryan tarıhınden önce olmamı söylüyorlar. Çok korkuyorum. Böyle birşey mümkünmüdür.