Selam kızlar 7+2 hamileyim 5.5 kanamam oldu çok şükür suan herşey iyi sorun yok mide bulantılarım hafifledi amaaa üstümde öyle böyle bir sinir varki anlatamam herkez bana gıcık geliyor herşeye kızıyorum kafama takıyorum çok sacmaladigimi farkındayım sizde böle oluyor musunuz yoksa ben evde kalmaktan psikolojim mi bozuldu