Pollymom Son açtığım postum bu benim bugün öğrendim mutlaka okuyun
Merhaba kızlar ben bugün ki mucizemle Allahını bana vermiş olduğu güzel bir hediyeyle karsinizdayim😍 yaklaşık 3 hafta önce adetimden 2 gun sonra hamile olduğumu öğrendim. Öğrenir öğrenmez hastanede kan verdim ve sonuç 296 çıktı doktorlar cok dusuk dış gebelik olabilir boş gebelik olabilir dediler çok üzüldüm ağlamaktan helak oldum. 1 hafta sonra aynı gün tekrar hastaneye gittim sonuç 946 çıktı sonuç gene kötü doktorlar betanin yavaş yükseldiğini boş gebelik olabileceğini söylediler karnımdan baktıklarında keseyi göremediler tabi o zaman 5. Haftadaydm. Ankara şehir hastanesine gidiyorum işte doktor ilgilendi fakat keseyi göremeyince boş gebelik yüksek ihtimal diyip alttan muayeneye gönderdiler başka bir doktora tabi. O doktordan Allah razı olsun muayene ederken benle sohbet etti bebek var ama çok yeni tutunmaya çalışıyor dedi içime bir umut verdi. Sonucu kendi doktoruma götürünce doktor çok umutsuz konuştu keseyi görmüş ama bebek ölmüştür bence dedi. Ağlayarak çıktım hastaneden ama aklımda hep o alttan muayene eden doktorun söyledikleri geçiyor. Neyse ertesi gün özel hastaneye gittim tabi doktor doktoru kötülemez sonuçları ve gebeligim hakkında sistemde yazılanları görünce oda alttan muayene edip ölmüş bebek tutunamamis 2 gün sonra gel aç karnına alalım bebeği dedi. O hastaneden eve kadar nasıl ağlayarak yürüdüğümü ben bilirim. Ailem falan bekle biraz daha belki geç oluşmuştur dediler bekledim üstünden sadece 1 hafta geçti hastaneye fakat başka doktora gittim karnımdan keseyi gördü bir sürü tahlil verdi yaptım falan sonuçların 4 gün sonra çıkacağını söylediler. Arkadaşımın doktoru vardı yalavoda özel kliniği varmis sonuçları ona attım. İşte dediki arkadaşının hamileliği çok sıkıntılı geçecek ilaçlarla geçecek doğumda kanı durmayabilir dedi ilaçlarla geçireceği bir gebelik olacak bagirsaklarinda tıkanıp kalırsa bebek keseye dusemesse sezeryan gibi büyük ameliyat geçirecek bir daha hamile kalmayabilir dedi. Ben üzüntüden bir kere daha yıkıldımm. 1 hafta sonra tekrar hastaneye gittim yani bugün kalp atışını dinlemeye cok şükür bebegim yaşıyormuş kalp atışını dinledim o kadar mutlu oldum ki anlatamam 😍 pes etmeyin dua edin gerçekten Allahtan başka sığınacak kapımız yok. Hatta geçen hafta kurtaj mi olmalıyım yoksa düşük mu yapmalıyım diye post açmıştım Allah işte şimdi burda bu mutluluğu paylaşmayı nasip etmiş inşallah doğum hikayemi de yazarım buraya dua edin çünkü ben hepiniz için dua ediyorum sağlıkla karşılayıp saglikla geçireceğiniz bir yıl olsun 2021 bebislerimizi versin inşallah 😍