Ayın 21inden gogus uvlarim acimaya agrimaya baslamisti, simdi tum gogsume yayilmaya baslamis…
Dünden bu yanada kasık agrım bel agrım olmaya başladı, sanki simdiden adet olucak gibiyim.. insaAllah hamilelik belirtisidir.. Normalde böyle olmuyordu…
Sizde ne var ne yok? Son kaç gün, belirti dediginiz neler var?