Fundaarslan30 Kızlar hamilelikte hiç uzun yola çıkanınız varmı bi tehlikesi varmı 1200 km kendi arabamla gidecem sizce ne yapmalıyım ?
Mervensn1 Fundaarslan30 onu doktoruna sorman gerek muayene edip seyahat raporu verebilir ya da gidebilirsin gidemezsin der 🌸
Ikraninannesi26 Fundaarslan30 doktoruna danışmalısın.Ben 20.haftamda doktoruma sorarak 950 km yol gitmiştim kendi arabamızla ve 4 gun sonra ayni yolu geri dönmüştüm
Abcxyz Fundaarslan30 kac haftaliksin canim. ben ciktim ama 11-12 haftaliktim. Tabiki doktoruma sordum sakinca yok cikabilirsin ama 2 saatte bi mola verin 10 dk yuru dedi
Aybuke17 Fundaarslan30 canım doktoruna danışmalısın mutlaka. Ben 1400 km yolu bir gece mola vererek gittim. Hem 9. Haftamda hemde 31. Haftamda. Arka koltukta uzanarak yolculuk yaptım ve iki saate bir mola verip yürüdüm. Bir sorun olmadı şükür
limonluchescake Ben de birer hafta arayla 1200 km yol gitmistim kendi basıma gebeliğimin baslarinda. Bence de doktorunuza danışın ama. Doktorum bana da ara sira mola ver demisti, öyle gitmistim canım.
Leyyale Kilometre olarak bilmiyorum ama bende hem 10 haftalikken hemde 17 haftalikken falan 4 5 saatlik yol gidip gelmistim kendi arabamizla sknti yaşamadim. Ama doktorunuza danissanz daha saglikli olur.