1 sene önce yaptım cok guzel bir dogum gecirdim elhamdülillah doktorumun önerisi ile ameliyat sırasında basımi cok oynatmadım anestezi doktorunun onerisiyle dogumdan sonra bolca bitter cikolata ve kahve ictim bas agrisi hic yasamadım ilk yurumeden sonra her firsatta yurudum 2. Gun desteksiz kalkip oturabiliyordum bol yurume sayesinde cabuk toparlandım bence gogus pompası sart bebek ilk zamanlar kuvvetli ememiyor sut gec gelebiliyor bu konuda bilgim yoktu ve gogus pompasi almamistim 4.gunde geldi sutum malesef pompayla duzenli uyarsaydim daha erken gelirdi depent tam bir hayat kurtarici dikisimi hic rahatsiz etmedi ve ic camasiri giyme geregi duymadim cok kanamam olmasina ragmen yatagima bir kez bile gecirmedi pijama takimi yerine gecelik oneririm daha rahat saglikla al yavrunu kucagina inşaAllah