Hem de çoook 🥺 birden bire batma yapıyordu kalcamda ağrı oluyordu doktora söyledim ağrı kesici içecek kadar mı dedi ben de dayanabilirim dedim sonra bişey demedi ama ilerleyen haftalarda biraz hafifleyerek bitiyor. Masabaşı çalıştığım için fazla hareket etmiyordum en sonunda pilatese gitmeye başlayarak biraz diğer şikayetlerinden de kurtuldum (sırt ağrısı, bel ağrısı vs)