Mucizebebegimm123 ben bu yüzden 3 kez bayıldım. Biri hastane de, ikisi evde. Hastane de hemen doktorun yanına almışlar beni. Tansiyon düşüklüğü normalmiş canım böyle olma sebebi de özellikle ayaktaysan kalp kan pompaladikca çoğunu bebeğe yollarmış kanın. Annenin beynine az kan gidermiş böyle olunca. Bu da tansiyon dusururmus. Doktor bana kendini kötü hissettiğin an yere yat ayaklarını göğüs hizasında kaldır. Kendine gelene kadar kalkma dedi. Gün içinde 5,6 tane çikolata at ağzına kan şekerini de düşürür dedi. Gerçekten dediği gibi yaptım ve şuan iyiyim çok şükür. Korkulacak birşey yok yani canım. Çok geçmiş olsun bu arada :)