Kızlar 37+5teyim ama bebeğim zaten 39 haftalık ile eş değer ultrasona göre dün geceden beri ağrım var suyum gelmedi nişan yok kasığım ve popoma doğru baskı hissediyorum ara ara ama sancı şeklinde değil böyle adet ağırısından şiddetli sabit bir ağrı ve karnımın içi acıyor komple resmen ara ara artıyor acım