Merhabalar. 34+4 haftalığız. Ben çatı muayenesinden, vajinal ultrasonda dahi zorlanan biriyim. Sırf bundan dolayı hamileliğimin başından beri sezeryan düşündüm belki de öyle olacak. Ama en azından normali de denedim demek istiyorum. Bu yüzden sizden tavsiye bekliyorum. Mesela
Hurma yemenin faydası olduğunu söylüyorlar, kaçıncı haftadan itibaren yemeye başlamalıyım? İlişkiye girmenin de faydası var diyenler, size doktorunuz kaçıncı haftadan itibaren başlayın dedi?
Haftaya yani 35 haftada yapabilirsem perine masajına başlamak istiyorum, yapıp da faydasını görenler oldu mu?
Son olarak covid sebebiyle hep evdeyim yürüyüş yapmadım ama evde bu haftadan itibaren yapabileceğim, doğumu kolaylaştıran hareketler önerir misiniz ?
Şimdiden hepinize vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim. Hepimiz doğum şekli ne olursa olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi.