Suheda FerhanSerkanEilmez baş ağrısı hiç duymadım cnm doğum belirtisi olarak.tansiyonuna baktır istersen yükselmesin Allah korusun.migrenin varsa o da olabilir
FerhanSerkanEilmez Suheda yoktu ikiside baktım yine yok çok şükür bende google sordum öyle dedi ama mantıklı da gelmedi üşüttüm galiba
Suheda FerhanSerkanEilmez anladm cnm ama.tabi yinede bilemeyiz istersen özele gidiorsan doktoruna sor