Minnakkk1 Kızlar reglıye son 4 benim inşaAllah olmam tabi hayırlıysa benm gbi yakın tarıhte reglisini bekleyen varmı
blueberyy00 Minnakkk1 son bir veya 2 gün hangi gün gelirse ama inşallah gelmez test yaptım gölge gibi çizgi gördüm bugün
gel_artik_bebegim Minnakkk1 yapmayalım :( az önce erken gebelik testi yaptım belli belirsiz bir gölge bile olmaz mı ya yok işte yok 😞
Mimozaa00 Minnakkk1 29unda yapmistim ama bisey cikmadi.. sanirim erkendi.. pazartesiyi bekliyorum bakalim😊