mervg1 merhaba hanımlar, hamilelik kıyafetlerini (özellikle hamilelik pantolonunu) kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başladınız? nerelerden aldınız?
eimre mervg1 Benim göbeğim çok çabuk çıktı ben 3 aydan başladım göbüşüm rahat etsin diye düğmeli zaten onlar ayarlanabiliyor
bus91 mervg1 benım karnım erken cıktı canım 3 aylıktım almıştım 2 tane şuan 6 aylık 2 tane pantolon tayt aldım zaten salaş gıyınen biriydım üst almama gerek kalmadı pantolonların yandan ayarı var sonuna kadar giyerim sanırım lcw aldım 60 90 arası fıyatları
mervg1 Nurr24 ben de şu an beş aylığım pantolonlar kapanmıyor:)) memnunmusunuz bende bakayım bi lcwye
Nurr24 mervg1 evet günlük ince evde giymeye bi tayt aldım bi tane dışarda giymeye kalın tayt aldım bi de güzel yumuşak likralı jean aldım gayet hoşuma gitti canım☺️
Mrvtpz mervg1 ben 1 tane pantolon aldm 5 aylıktım sonrasndada 2 tayt aldm evden ckmyrz zaten dye cokta yuklenmedim kyafete valla adaşım gayette memnunum Lcw den aldm magazasndan bakabilirsin ama internette daha uygun ve indirime giriyor habern olsun ☺️
mervg1 Mrvtpz teşekkür ederim:) salaş kullandığımdan üstte sıkıntı yaşamıyorum ama eşofman ve pantolon alacağım bi iki tane bakayım lcwye
diyhomelif mervg1 lcwden aldım tayt ve hamiecpantalonu . Hamile pantolonu olarak tüm göbeği kapsayan ilk 4 aylarda pot duruyor o yüzden yandan lastikli daha iyi oluyor. 4 aydan sonra tüm göbeği kapatan çok rahat iyi oluyor