cigdem78 6 hafta 4 gunluk hamıleyım 2 3 Gündür çok acık pembe hafif hafif gelen akıntım var, öyle birsey lı yasal var dokuyor yok. Acilde birşey yapmıyor kan alıyor. Çok çaresiz kaldım neden olabilir acaba. Çok mu ayakta kalıyorum
Neslihan1903 cigdem78 özel hastaneneye git canım kullanman gereken ilaçlar var aslında acilde ilgilenmezler
Mom433 cigdem78 kanama ne olursa olsun önemli hiç mi başka hastanede doktor yok progestan vermeleri lazım acil de onu vermediler mi o kesiyor Allah korusun beklemek kötü sonuçlar dogurabilir verdiler mi onu
Mom433 cigdem78 canım benim 3 kere kürtaj oldum pembemsi idi ilk akintim ilk gebelikte diğerleri kırmızı idi rengi ne olursa olsun önemli yanlış anlama korkutmak için demiyorum ihmale gelmez progestanin zararı yok aksine kanamalarda lekelerde onu verirler direk başka bisey yok bide iğnesi var onuda kullanmıştım ama doktor verio ağizdan alınınca yan etki baş dönmesi yapio alttan fitil olrak sokuodum doktor ole demişti önceki gebeliklrdede alttan almisrim bas donmesi sarhos gbi yapiodu smdi sana al alma diyemem o.yuzden kiminn doktor ağızdan dio kimi fitil olrak dio ama doktora gitmelisin onu soylim özele git
Sineemiis cigdem78 progestan alıp kullanabilirsin bebek için zararı yok her doktor veriyor hemen hemen proluton depot vurunabilirsn kanama kesiyor ama istersen kendi doktoruna danış