Kızlar bu gelmek bilmeyen bebişlere ne yapılır 😑 3 4 cm açıklık var pazartesi tam 40 oluyor. Doktor daha fazla bekleyemeyiz pazartesi yatırırız az suni ile doğar diyor 🙄 suni almak istemiyorum 😑 nereye kadar kaçabilirim acaba 🤓 nasıl gelir bu sancı ya 😭