Glsmmm88 Merhaba arkadaşlar 9+4 hamileyim tuvaletimi yaptıktan sonra peceteye kahverengi akıntı geldi var mı böyle bir durum yaşayan sıkıntı olur mu
Eymenkuzusu Glsmmm88 yerleşme akıntısı olabilr, sürekli k8ntrol edin rengi kırmızıya dönerse hemenndoktora gidin
-Berna- Glsmmm88 Glsmmm88 bendede kahverengi lekelenme oluyordu doktorum kırmızıya dönmediği sürece korkma dedi normal böyle akıntı gelmesi dedi onun için bence sende içini ferah tut canım
SeymaBrt Ben de 8 haftalık hamileyim. Bu sabah pembe akıntı ve bir parça pıhtı geldi. Doktor reglin ilk günü kadar olduğu zaman sıkıntılı bşey olmaz dedi. Ama kesem bebeğime göre küçük olduğu için riskliyim. Progestan iğne verdi😔