Benim oglumda sol tarafa yerlesmisti canım doktorum bu cok solda büyük ihtimalle düser demişti progestan falan vermişti ama cok sükür hic bisey olmadı ve oglum su an 4 yasında 🥰 ve cocugum büyüdükce de hep sol tarafta durdu sanırım nereyi severlerse orda kalıyorlar korkma yani Allah büyüktür 🤲 su anda hamileyim 36 haftalık olduk bu oglumda hep solda duruyor demkki benim sol tarafım seninde sag tarafın daha rahat 🤗 gönlünü ferah tut