İyi akşamlar kızlar, ben 21 hafta 5 günlük hamileyim persembe günü idrar ve kan testi vermistim. Ertesi günü saglik ocagina gittim Kanımda cok sükür bise cikmadi ama idrarımda az efeksiyon cikti dedi saglik ocagindaki doktorum bol su ic dedi bide ilac yazdı tek içimlikmiş.ama kendi doktorum yazmayinca icmek istemedim sizce içimmi? Sizede boyle bir ilac vermismiydi işe yaradımı? Bebegime zarar verirmi bu efeksiyon ? 🤔🤔