Anladım teşekkürler, nasıl öyle daha uygun verebiliyorlar ki. Ben şuan acıbadem de bi prof a gidiyorum, 2020 de 12 bindi doğum ücreti.. farklı doktor arayışındayım ama o kadar çookk doktor var ki :( çok zor durum. Sizin çok az kalmış, sağlıkla büyütün inşallah