UrazyadaMasal birprensesvebirprensannesi ay çok sevindim rabbim gönlüne göre vermiş canım bende cumartesi gidicem inşallah gösterir bizimkide çok heycanliii
birprensesvebirprensannesi UrazyadaMasal Gönlüm kız istiyordu ama olsun. Rabbim böyle hayırlısını gördü şükürler olsun🤲
UrazyadaMasal birprensesvebirprensannesi bir kız bir erkek olmuş işte ne güzel rabbim ikisindende tattirmis. Benimde bir oglusum var. Bende kız istiyorm 🤭
UrazyadaMasal birprensesvebirprensannesi ay canım çok üzüldüm ben anlayamadım kusura bakma 😔 İnşallah bir daha ki bebisin kız olur sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😔
birprensesvebirprensannesi UrazyadaMasal Allah razı olsun canım. Farketmiyor sağlıklı olsunda gönlümdeki olmasa da olur bidahakine Rabbim izin verirse 🤲
selinyslgz09_ Benim de kızlarım vardi ikizlerdi 21 haftada kaybettim 1 ay sonra tekrar hamile kalmışım ve benim de oğluşumm olacakmıs 16+4 haftadayiz insallah sagliklicakla alabiliriz kucağımıza 🙏
birprensesvebirprensannesi selinyslgz09_ İnşallah canım. Rabbim evlatlarımızı bağışlasın bu sefer sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 Rabbim bu acının mükâfatını verir inanıyorum 🙏