gzm1234 Kızlar çok yoğun panik ataklar geçiriyorum. 25+5 haftalık gebeyim. Var mı bu ilacı kullanan herhangi bi zararı olur mu?
Mommmyyy Dr bana kullanamazsın dedi ben de ritim bozukluğu var çarpıntım çok arttı sürekli girip çıkıyor hamileyken kullanamazsın dedi
gzm1234 Mommmyyy bazı hamileler kullanıyormuş bebeğe ne gibi bir zararı olabilir acaba? Çok zor geçiyor benim çarpıntılarım