Nihanozturk kbrclbkc ay ne güzel darısı basımıza bizimde bikac haftamız kaldı inşallah sizin gibi yazarım bende buraya gözünüz aydın 🙏🏻😊
meltemerdem kbrclbkc maşallah🙏🏻 Hayırlı olsun, sağlıkla büyütün. Sizi merak etmiştim ben, nişanınız geldiğinde konuşmuştuk. Dikişsiz kesisiz ne güzel 😍🙈 bende öyle olsun istiyorum, allah herkesin gönlüne göre versin 😍😍😍
Gozdealpu Allah analı babalı sağlıklı huzurlu bir ömür nasip etsin. Ne güzel bir doğum. Rabbim bana da böyle nasip eder inşallah. Dikişsiz olması için herhangi bir şey yaptınız mı? Kaç kilo aldınız toplamda?
Deryaemre Allah analı babalı büyütsün rabbim bizlere de nasip etsin inşallah önereceğiniz tavsiye edeceğiniz birşey var mı korkular çoğaldı böyle pozitif yazılar okuyunca rahatlıyoruz ❤
Bengu Deryaemre bende normal dogum yaptim canim simdi oglum 1 aylik benim tek onerebilecegim sey dogru nefes almak ve gercekten kuvvetli ikinmak baska hic bisey yok youtobedan nefes egzersizlerine falan bi bak
Deryaemre Bengu bende en sağlıklısı normal tabiki normal istiyorum ama son günler korku panik herkesin hikayesi Farklı olumsuz yazılar falan korkutuyor tabiki zordur ama sanırım ilk olunca bu düşünceler oluyor canım 😞
Emel41 Boyle güzel şeyler paylaşarak umut oluyorsunuz bize gerçekten 32 haftalığım inanılmaz korkuyorum normal doğumdan Rabbim hepimizin yardımcısı olsun hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah 😃
Hamdos kbrclbkc ben cok korkuyorum ya bızım burda normal dogum sart ama dusundukce nasıl olavak dıyorum o cocuk nasıl cıkacak ben kesın olurüm